Archiwum Wydarzeń

Wymiana umów z Odbiorcami

c_550_370_16777215_0_0_images_wydarzenia_2016_wymiana_umow.jpg

Informujemy, że rozpoczęliśmy wymianę umów na dostawę wody i odbiór ścieków. Wymiana wiąże się z koniecznością dostosowania treści umów do wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa.W ciągu najbliższych miesięcy wszyscy Odbiorcy usług otrzymają związany z tym komplet dokumentów. Zgodnie z  ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, przekazana zostanie kompleksowa treść informacji konsumenckiej, w której przedstawiono najistotniejsze elementy umowy. Każdy z Odbiorców przed podpisaniem umowy, zgodnie z w/w ustawą, powinien podpisać oświadczenie o zapoznaniu się z informacją.

Nowy wzór umowy składa się z dwóch części, to jest indywidualnej umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków oraz Ogólnych Warunków Umowy (OWU) zawartych w Książeczce informacyjnej. Zawiera ona obok OWU, także wyciągi z aktów prawnych regulujących kwestie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. Nadmienić należy, że wymiana umów nie powoduje zmiany wysokości cen i stawek opłat. Te zgodnie z taryfami dla Odbiorców z terenu miasta i gminy Chodzież obowiązują do 30.04.2017 roku.

Szczegółowych informacji dotyczących dalszego postepowania z dostarczonymi dokumentami, udzielają doręczający je pracownicy Spółki. Posiadają oni plastikowe identyfikatory (wielkości kart płatniczych) ze zdjęciem. W przypadku przesłania dokumentów pocztą, informacja o postępowaniu z nimi znajduje się w załączonym piśmie.

Dodatkowo wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości można otrzymać osobiście w Biurze Obsługi Klienta, w siedzibie Spółki w Chodzieży przy ulicy Kochanowskiego 29, lub pod numerami telefonów +48 67 2811624, +48 67 2811617. Biuro czynne jest w: poniedziałki w godzinach od 7:00 do 18:00; wtorek do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

dostępność cyfrowa

 

informacja
o przetwarzaniu
danych
osobowych

Realizacje MWiK Chodzież