Archiwum Wydarzeń

Konkurs "Korzystaj z e-faktury"

Nagroda w konkursie "Korzystaj z e-faktury"

01.10.2021 r.
---------------
Zachęcamy Odbiorców do korzystania z e-faktur i wygrania nagrody. Wśród wszystkich Odbiorców (konkurs dotyczy osób fizycznych), którzy na dzień 31.10.2021 r. będą mieli aktywne zlecenie na e-fakturę rozlosujemy atrakcyjne nagrody - tablet i albumy „Historia higieny wodą pisana” z limitowanej serii. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

E-usługi to nowoczesne i przyjazne Odbiorcom rozwiązania, zapewniające liczne korzyści.

E-faktura

Dzięki e-fakturze będziesz otrzymywać faktury w formie elektronicznej zawierającej te same dane, co faktura papierowa.

  • Bądź ekologiczny, zastępując papierową fakturę - wersją elektroniczną
  • Uzyskaj dostęp do faktur z każdego miejsca na ziemi, przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Otrzymuj faktury szybciej
  • Przechowywanie faktury elektronicznej jest wygodniejsze, niż przechowywanie papierowej wersji
  • Oszczędzaj swoje pieniądze, płacąc niższą o 4,10 zł na miesiąc opłatę abonamentową (oszczędzasz prawie 50 zł na rok!)

Zastąp papierowy rachunek e-fakturą już dziś!

Co zrobić, żeby otrzymywać e-fakturę?

Dostarczyć wypełnione oświadczenie (do pobrania tutaj, bądź w siedzibie Spółki):

  • mailem - wysyłając na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zeskanowane oświadczenie,
  • pocztą tradycyjną - wysyłając na adres: MWiK Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 29, 64-800 Chodzież wypełniony druk,
  • osobiście - w siedzibie Naszej Spółki.

Odbiorcy, którzy dodatkowo na tym samym oświadczeniu wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji na telefon komórkowy dostają krótkie komunikaty o istotnych zdarzeniach związanych z wykonywanymi usługami. Klienci korzystający z e-faktury otrzymują wiadomość o jej wysłaniu na e-mail ze wszystkimi jej danymi. SMS przychodzi także przypomnienie o płatności faktury.

Z mapy GIS generowane są powiadomienia o przerwach w dostawie wody wynikających z planowanych prac remontowych lub awarii. Telefon wykorzystywany jest także do kontaktu w bieżących sprawach (np. informacja o możliwej awarii na instalacji wewnętrznej, błędna wpłata, umówienie wymiany wodomierza). To wygodna forma, dzięki której Odbiorca na bieżąco informowany jest o ważnych wydarzeniach. Na telefon nie są wysyłane żadne oferty handlowe, a jego numer nie jest nikomu przez Spółkę udostępniany. Warto zadbać aby Dostawca usług miał nasz numer.

e-BOK

Załóż również konto na e-BOK - elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. To bezpłatna usługa, dzięki której wiele spraw załatwisz przez Internet. Korzystając z konta na e-BOK masz:

  • możliwość szybkiego kontaktu z Nami bez konieczności osobistego odwiedzenia siedziby Spółki
  • możliwość przesłania oświadczenia o akceptacji e-faktury
  • wgląd w swoje faktury i dokumenty przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • możliwość kontrolowania swojego zużycia wody
  • dostęp do swoich danych adresowych i kontaktowych, możesz zgłosić ich zmianę
  • dostęp do danych rozliczeniowych (faktur zapłaconych i niezapłaconych)
  • wgląd w wyciągi pokazujące wykonane wpłaty

W celu skorzystania z e-BOK należy wejść na stronę www.mwik.pl zakładka e-BOK lub https://mwik.egranit.pl i zarejestrować się w systemie. Odbiorca otrzyma e-mail potwierdzający rejestrację, a następnie e-mail aktywacyjny z loginem i hasłem.

dostępność cyfrowa

 

informacja
o przetwarzaniu
danych
osobowych

Realizacje MWiK Chodzież