Archiwum Wydarzeń

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i e-faktura

c_550_370_16777215_0_0_images_wydarzenia_2017_e_bok.JPG

MWiK Sp. z o.o. udostępnia nową, bezpłatną usługę - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Jest ona przeznaczona dla każdego Odbiorcy, który ma podpisaną umowę o dostawę wody/odprowadzanie ścieków, posiada adres e-mail i zarejestruje się w systemie e-BOK. E-BOK to sprawne narzędzie ułatwiające Odbiorcy kontrolę nad wydatkami za wodę i ścieki. Po zalogowaniu użytkownik będzie miał dostęp do informacji związanych ze świadczonymi usługami. Za pomocą formularza kontaktowego będzie mógł zgłosić między innymi awarię, zmianę danych kontaktowych, czy zadać pytanie dotyczące świadczonych usług.

W e-BOK dostępne są:

  • dane adresowe i kontaktowe
  • dane punktów (adres, typ rozliczenia, taryfa)
  • faktury za świadczone usługi z informacją czy dana faktura jest zapłacona
  • wyciągi pokazujące wykonane wpłaty
  • dane liczników (nr seryjny wodomierza, typ wodomierza- główny, podlicznik), odczyty (data, stan wodomierza, zużycie)
  • dokumenty
  • ogłoszenia (informacje o nowych usługach, pracach na sieciach wod-kan itp.)

W celu skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta należy wejść na zakładkę e-BOK i zarejestrować się w systemie. Odbiorca otrzyma mail potwierdzający rejestrację, a następnie mail aktywacyjny z loginem i hasłem.

Równocześnie zachęcamy do korzystania z e-faktur (faktur w formie elektronicznej otrzymywanej na maila). Już 800 Odbiorców MWiK korzysta z takiej formy, płacąc niższą opłatę abonamentową i przyczyniając się do ochrony środowiska naturalnego (mniejsza ilość wydruków).

c_550_370_16777215_0_0_images_badz_eko_e-faktura.png

dostępność cyfrowa

 

informacja
o przetwarzaniu
danych
osobowych

Realizacje MWiK Chodzież